Ara Güncel

120-121.jpg

Normalde Eylül’e kadar güncel olmayacaktı ancak bi miktar boş vaktim oldu. O arada bunları yapabildim.

Mob Psycho 100 çok iyi gitmeye başladı. Anime uyarlaması da gayet güzel olmuş. İzleyin&Okuyun. Kenja no Mago‘yu belirsiz bir süre inaktif hale geçiriyoruz. Devam etmek isteyen kişi veya kurumlar varsa, bilgilerine. Kaijuu no Kodomo‘nun 3. cildi bitince MangaHD ile tek ciltlik bir mangayı araya sıkıştırmayı planlıyoruz. The Friendly Winter‘ın editini ben aldım. Tabi ki yavaş ama öncekinden hızlı bir şekilde gelecek. Umibe no Onnanoko ve Ibitsu’nun bitmesine az kaldı, ha gayret. Yuureitou‘da biraz çeviri birikti. Yüklenemedim uzun zamandır, farkındayım. Eylül’de dönüş yapınca bu serinin takipçilerini biraz güldürmeyi planlıyorum.

Güncel.png

9 thoughts on “Ara Güncel

  1. The Friendly Winter mangasının bölümlerinin daha düzenli ve seri bir şekilde geleceğini duymak gerçekten güzel. konusundan dolayı bir an önce bitsin de okuyayım dediğim mangalardan. güncelde emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler. iyiki varsınız

  2. Umibe ve friendly için çok teşekkürler. Umibeden 3 bölüm kalmıştı eylüle kadar beklemek zor olacak şimdi. Bekleriz gene sıkıntı yok. Friendly nin de hızlı gelecek olması güzel. Teşekkürler tekrar. Kolay gelsin.

  3. Çeviri için ellerinize sağlık mob psycho 100 günceli 96larda yanlış bilmiyorsam insan devamını cidden merak ediyor edilmeyecek gibi değil umarım mob çevirisi daha hızlı olur 😀

Yorum Bırakın