Ooooo!

yotsuba1

Sevgili Arkadaşlar.

Nereden başlayacağımı bilemiyorum. Ama şunu söylemem gerekiyor ki bir iyi bir kötü
haberim var.

Kötü haber Can’t See ve Friendly Winter manwhalardan ne zamandır güncel
gelmiyordu. Ha benim zamanım olmuyordu, ha çevirmenin zamanı… Bu süre zarfında ise
çevirmenimiz olan Tabibitosan bu iki manwhadan kendini azad etti. Ben de güvendiğim
iki çevirmene başvurdum. Onlar da ellerindeki çevirileri bitirdikten sonra kısmet
olursa manwhaları çevireceklerini söylediler. O zamana kadar Can’t See ve Friendly Winter
manwhalarına ara verildi.

Onun haricinde Yotsuba’nın çevirisini tamamen Tabibitosan üstlendi. Fake yani benim
partnerden haber alınamadığı için mecbur böyle oldu. Editörlüğünü ben üstlendim.
Bundan sonra Yotsuba mangası düzenli olarak gelecektir. Hoş Çevirmenimize teşekkür
eder haftalık 4 bölüm çıkarmamızı isterseniz, insan ister istemez düşünebilir bu konuda.
Benden söylemesi arkadaşlar. En azından iki haftada ya da ayda bir cilt çıkarma
olasılığımız olabilir. Bilemeyeceğim artık. 🙂

Kendi sitem için de düşündüğüm projeler yok değil tabi. Onu da düşünüyorum. Bakalım.
Her şey olacağına varır. 🙂

KirikAliTan

Bu arada Mob Psycho 100 animesi, 2016’da geliyor!

Güncel forum

14 thoughts on “Ooooo!

  1. Biraz üzer gibi ama toparlayan bir konu oldu.

    Yotsuba diye diye sürünüyordum, çok iyi oldu.

    Mob için de anime haberine çok sevindim. Ama umarım animasyon konusunda sıkıntı oluşmaz.

    Elinize sağlık arkadaşlar.

  2. Kokou no hito 4 bölüm müthiş :D, seri gidiyor gelmeyecek artık diye üzülürken ilk yardım eden arkadaş geldi daha sonra bölümler…çevirmenin editleyenin eline sağlık,
    diğer serileri okumuyorum ama emek var ortada onlarlada ilginen arkadaşlara teşekkür ederim,
    dangu ve koroshiya 1 diğer güncelde umarım okuruz..

  3. Yotsuba Yotsubachan’ım gelmiş “çok uzun yoldan” okuduktan sonra arkasından su döktüm ^^
    My girl için ve günceldeki diğer mangalar, emekler için de domoo arigatou gozaimasu Bow

  4. Yotsubato için teşekkürler 🙂 Arada yeni bölüm var mı diye bakıyordum. Sevindirik oldum yine. Emeğinize sağlık.

Yorum Bırakın