Birkaç İyi Bir Kötü

Önce kötü haberle başlayalım:

Wolvverine’in bilgisayarı bozulduğu için benim editlerimle okumak durumunda kalacaksınız mangaları.

İyi haberlerimiz ise şöyle:

Isshuukan Friends ve Michiko to Hatchin’i tamamladık. Senkron falan filan işini hallettikten sonra paket olarak da yükleyeceğiz.

Ancak bununla beraber anime çevirisi bir süre olmayacak gibi. İyi mi, kötü mü karar size kalmış.

Önceki güncelde bahsettiğimiz 4 seri vardı ya hani. Onlardan birine başladık: Kiss Wood. 34 bölümlük bir webtoon.

Şimdi yine bu 4 seriden birini çevirmeme kararı aldım. Çok geri zekalı bi’ karakteri var, sinir ediyor. Durum böyle olunca Bremen’e devam edeyim dedim. Birkaç hafta içinde kaldığımız yerden başlarız.

Son olarak da arkadaşlardan birisi font istemişti. Onun için elimdeki fontları mega’ya yükledim. 3687 font var; bazıları Türkçe değil, bazıları sadece şekilden oluşuyor ya da birbirine çok benziyor. Ama yine de iş görür. Buradan indirebilirsiniz.

Not: Kiss Wood’u Batoto’ya yükleme imkanımız yok. Ancak Anitr‘nin manga okuma portalından okuyabilirsiniz. Onlara da bu vesile ile teşekkür ediyoruz. Hem de ufak bir reklamlarını yapmış olalım.

 

Isshuukan Friends – 6~12

Michiko to Hatchin – 18~22

Kiss Wood – 1~2

Yotsubato – 15

8 thoughts on “Birkaç İyi Bir Kötü

  1. Michiko to Hatchin’i de mi bitirdin vicdansız :oleyo: Abi baya baya senin şu güzel anime çevirilerini her hafta bekleme durumumuz ortadan kalktı 😦 Ben sadece Isshuukan Friends’i bitirdin sandım. Senin kesinlikle aklında anime vardır ama biraz kafa dinlemek için mevzu bahis etmiyorsun. Pek tabii ki haklısın bu konuda karar sana kalmış. Yine kararın sana kalmasıyla birlikte Space Brothers senin çeviri kalitene yakışır diyorum ben.

    Wolvverine umarım hem senin hem bizim hemde kendi yararına en yakın zamanda pcsini tamir ettirebilir.

    Bu arada abi bir mevzuya daha değinmek istiyorum. Misal her hafta bir Yotsubato sayısı veriyorsunuz. Animeler ve mangaları karşılaştırdığımızda tabii eğer manga çevirisi güncel değil ise bence haftalık bir sayı az. Yani var olan serilerinize göre söyleyeyim misal Michiko to Hatchin baştan başlansa 22 haftada biter. Aksilik olmadığı sürece. Ama bildiğim kadarıyla Yotsubato 80-90 arasında sayısı var ve devam ediyor. Hani bu hızla ne zaman güncele gelmeyi düşünüyorsunuz diyeyim ne demek istediğimi siz anlarsınız.

    Kesinlikle kötü bir niyetim yok. Tabibitosan gerçekten sevdiğim saydığım birisin. Ben sadece bunun farkında mısınız merak ediyorum ve de bu konuda planlarınız varmı?

    3-4 seriniz olmasındansa Yotsubato’yu iyi bi ilerletmenizi tercih ederim. Gönül ister çok daha fazla seriniz olsun ve sorunsuz ilerletin. Keyf sizin kahya sizin ama bende bir takipçi olarak fikrimi belirtmek istedim.

    Güncel için teşekkürler OSOI SUB ailesi :fl:

    • Aklımda anime her zaman var ama artık çok külfetli geliyor. Manga çevirmek daha rahat şu an. Birkaç ay aradan sonra yeniden anime de çevirebiliriz.

      Farkındayız bu durumun ama Yotsubato olay örgüsü olan bir seri olmadığı için güncele gelsek de bir şey ifade etmez. Bir yıl aradan sonra yeni bölümü geldi geçen gün. Aslında bizim planımız elimizdeki hazır çeviriyi haftada 1-2 bölüm olarak editlerken gelecek bölümleri çevirmekti. Ama hazır çeviride sorunlar çıktı ve ben çevirdim birkaç hafta. Şimdi de Are-You-Sure devam ediyor. Şu an pek değişiklik olacağını sanmıyorum çünkü onun da çevirdiği başka birçok seri var.

      • Ya o konuda haklısın olaylar üstüne kata kata gitmiyor ama misal şu an her hafta 1 sayıyla 1,5 yıl sürer güncele gelmek. Bu çok uzun bir süre bence. Umarım çeviriler aksamaz da dolu dizgin ilerler. Dediğin gibi en azından 1 sondan 1 kaldığınız yerden diyecem ama o zaman da son bir yılda bir sayı geldiğini düşünürsek bir anlam ifade etmez. En iyisi kaldığınız yerden 2şer 3er ilerletmek haftalık. Artık elinizden geldiği kadarıyla 🙂

      • Sırf mangaya yöneleceğimiz için haftalık bölüm sayısı artabilir diyeceğim ama Wolvverine yok bu aralar. Bir tek ben edit yaparken de bir bölümden fazlası gelmez haftada. 😀

  2. Çok güzel bir güncel olmuş emeği geçenlere içten teşekkür ederim iyi ki varsınız

    Fontlar için ayrıca teşekkür ederim valla anime -manga ile uğraşanlar için eşsiz bir hediye

Yorum Bırakın